Koszty transportu i sposoby dostawy


Koszt transportu jest kalkulowany w "Koszyku" podczas składania zamówienia i jest on uzależniony od wagi, wymiarów oraz surowców z których wykonane są zamówione towary. Na koszt dostawy mają również wpływ wybór sposobu dostawy i płatności. Przy wyborze płatności Za Pobraniem doliczamy do całej dostawy 5zł.

Każdorazowa zmiana danych dostawy i płatności powoduje ponowne, automatyczne przeliczenie kasztów dostawy.
W przypadku dodawania, korygowania ilości produktów umieszczonych w koszyku prosimy o ponowne przeliczenie kosztów transportu. Służy do tego przycisk Przelicz Ponownie

Przeglądając strony produktów, w każdej chwili można sprawdzić koszt transportu dodając produkt do Koszyka (klikając przycisk Kup Teraz). Nie wymaga to logowania ani rejestracji a wprowadzenie produktu do Koszyka nie wiąże się ze złożeniem zamówienia. 



Z dowolnego miejsca na stronie podloga24.pl można przejść do koszyka i sprawdzić jego zawartość klikając na ikonę koszyka w prawym górnym rogu strony



 

Formy dostawy:

Oferujemy 2 sposoby odbioru zamówionego towaru w sklepie internetowym podloga24:

1. Przesyłka kurierska Towary kupione w sklepie podloga24.pl dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich: GLS, RABEN, UPS. Wyboru firmy kurierskiej dokonują pracownicy naszego działu logistycznego biorąc pod uwagę wagę i wymiary przesyłki. W chwili przekazania Kurierowi przesyłki – wysyłamy do Zamawiającego informację o nr listu przewozowego i nazwie firmy kurierskiej. Dzięki temu przesyłka może być cały czas śledzona przez Zamawiającego. Dzięki tym informacjom można też dokonać zmiany np. adresu dostawy, godziny dostawy, czy numeru telefonu kontaktowego.

Bardzo prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. Firma kurierska odpowiada za towar do chwili podpisania przez Państwa dokumentów przewozowych. Podpisanie listu przewozowego, równoznaczne jest z oświadczeniem o treści: „Potwierdzam odbiór przesyłki w stanie nieuszkodzonym", tak więc przed złożeniem podpisu prosimy o dokonanie oględzin, czy opakowanie nie zostało uszkodzone. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek zewnętrznych uszkodzeń przesyłki, prosimy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera. Uszkodzeniami przesyłki są m.in. wszelkiego rodzaju zagięcia, załamania, wgniecenia, przełamania, zerwania taśmy, przerwania taśmy i inne.

Uwaga!!!
W przypadku uszkodzonej przesyłki mają Państwo jej nie przyjąć (tzw. odmowa przyjęcia). Każda przesyłka kurierska jest ubezpieczona a dostawa następuje w dni robocze na terenie całej Polski. Każdorazowo, do każdej przesyłki dołączony jest paragon lub na życzenie faktura VAT.

2. Odbiór osobisty W biurze handlowym firmy „Midas” w Nowinach k/Kielc, ul Przemysłowa 48, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie o godzinie i terminie odbioru osobistego. Aby wybrać tą formę odbioru towaru prosimy Koszyku, podczas składania zamówienia zaznaczyć jako formę dostawy „Odbiór Osobisty” oraz odpowiednią formę płatności (Płatność przelewem, Płatność elektroniczna - eCard). Odbiór osobisty możliwy jest dopiero po zaksięgowaniu kwoty na koncie sklepu internetowego podloga24.
Nie jest możliwa zapłata za zamówienie przy odbiorze!

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny z obsługą sklepu podloga24 pod numerem 413 123 004, za pomocą komunikatora umieszczonego po prawej stronie strony lub wysyłając maila na adres kontakt@midas.pl.